Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın