Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,305 soru
24,667,527 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın