Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,206 soru
24,666,284 cevap
366,994 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın