Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,804 soru
24,674,025 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın