Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,160 soru
24,665,687 cevap
366,965 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın