Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,168 soru
24,665,829 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın