Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,222 soru
24,666,390 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın