Grip oldukkkk dün dudağı ucukladi bugün de grip oldu atesi 37 o yüzden doktora götürmedim aferin ve astım olduğu için alerji surubuyla devam ediyorzz
1,512,607 soru
24,671,252 cevap
367,275 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın