Grip oldukkkk dün dudağı ucukladi bugün de grip oldu atesi 37 o yüzden doktora götürmedim aferin ve astım olduğu için alerji surubuyla devam ediyorzz
1,512,646 soru
24,671,738 cevap
367,292 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın