Grip oldukkkk dün dudağı ucukladi bugün de grip oldu atesi 37 o yüzden doktora götürmedim aferin ve astım olduğu için alerji surubuyla devam ediyorzz
1,512,630 soru
24,671,452 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın