Grip oldukkkk dün dudağı ucukladi bugün de grip oldu atesi 37 o yüzden doktora götürmedim aferin ve astım olduğu için alerji surubuyla devam ediyorzz
1,512,590 soru
24,671,131 cevap
367,268 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın