Grip oldukkkk dün dudağı ucukladi bugün de grip oldu atesi 37 o yüzden doktora götürmedim aferin ve astım olduğu için alerji surubuyla devam ediyorzz
1,512,699 soru
24,672,529 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın