Canımız bayadir tatlı çekiyordu kızımla ilgilenmekten vakit bulamıyordum sonunda yaptım ☺️
Tarif isteyen olursa ☺️
Şerbeti de şekeri 2 buçuk yerine 2 koyuyorum
Cok guzel gorunuyorlar canim ellerine sağlık afiyet olsun
Bak simdi oldumu
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın