Canımız bayadir tatlı çekiyordu kızımla ilgilenmekten vakit bulamıyordum sonunda yaptım ☺️
Tarif isteyen olursa ☺️
Şerbeti de şekeri 2 buçuk yerine 2 koyuyorum
Cok guzel gorunuyorlar canim ellerine sağlık afiyet olsun
Bak simdi oldumu
1,512,245 soru
24,666,759 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın