Canımız bayadir tatlı çekiyordu kızımla ilgilenmekten vakit bulamıyordum sonunda yaptım ☺️
Tarif isteyen olursa ☺️
Şerbeti de şekeri 2 buçuk yerine 2 koyuyorum
Cok guzel gorunuyorlar canim ellerine sağlık afiyet olsun
Bak simdi oldumu
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın