Canımız bayadir tatlı çekiyordu kızımla ilgilenmekten vakit bulamıyordum sonunda yaptım ☺️
Tarif isteyen olursa ☺️
Şerbeti de şekeri 2 buçuk yerine 2 koyuyorum
Cok guzel gorunuyorlar canim ellerine sağlık afiyet olsun
Bak simdi oldumu
1,512,287 soru
24,667,179 cevap
367,051 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın