Canımız bayadir tatlı çekiyordu kızımla ilgilenmekten vakit bulamıyordum sonunda yaptım ☺️
Tarif isteyen olursa ☺️
Şerbeti de şekeri 2 buçuk yerine 2 koyuyorum
Cok guzel gorunuyorlar canim ellerine sağlık afiyet olsun
Bak simdi oldumu
1,512,230 soru
24,666,627 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın