Nisan bence
Ay bu ay dogcaksa kesinlikle Nisan olmalı ya çok güzel
Bilge anlamlı
Nisan ismi de hoş. Nisa ismini sevmem ama.
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın