Nisan bence
Ay bu ay dogcaksa kesinlikle Nisan olmalı ya çok güzel
Bilge anlamlı
Nisan ismi de hoş. Nisa ismini sevmem ama.
1,512,774 soru
24,673,543 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın