Nisan bence
Ay bu ay dogcaksa kesinlikle Nisan olmalı ya çok güzel
Bilge anlamlı
Nisan ismi de hoş. Nisa ismini sevmem ama.
1,512,701 soru
24,672,755 cevap
367,358 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın