Nisan bence
Ay bu ay dogcaksa kesinlikle Nisan olmalı ya çok güzel
Bilge anlamlı
Nisan ismi de hoş. Nisa ismini sevmem ama.
1,512,747 soru
24,673,270 cevap
367,385 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın