Nisan bence
Ay bu ay dogcaksa kesinlikle Nisan olmalı ya çok güzel
Bilge anlamlı
Nisan ismi de hoş. Nisa ismini sevmem ama.
1,512,751 soru
24,673,355 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın