Günaydın hanımlar hayırlı sabahlar diyetimin 3.günü galiba ödem atıyorum 1.5 kilo eksik gösteriyor tartı oğlumun ve benim kahvaltım
Günaydın canım afiyet olsun bende ev işlerimi bitirdim şükür bir kahve molası verdim
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın