Günaydın hanımlar hayırlı sabahlar diyetimin 3.günü galiba ödem atıyorum 1.5 kilo eksik gösteriyor tartı oğlumun ve benim kahvaltım
Günaydın canım afiyet olsun bende ev işlerimi bitirdim şükür bir kahve molası verdim
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın