Günaydın hanımlar hayırlı sabahlar diyetimin 3.günü galiba ödem atıyorum 1.5 kilo eksik gösteriyor tartı oğlumun ve benim kahvaltım
Günaydın canım afiyet olsun bende ev işlerimi bitirdim şükür bir kahve molası verdim
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın