Günaydın hanımlar hayırlı sabahlar diyetimin 3.günü galiba ödem atıyorum 1.5 kilo eksik gösteriyor tartı oğlumun ve benim kahvaltım
Günaydın canım afiyet olsun bende ev işlerimi bitirdim şükür bir kahve molası verdim
1,512,234 soru
24,666,657 cevap
367,029 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın