Ben ilk doğumunu özelde sezeryan bir şekilde yaptım denizli denipol hastanesinde sana yemin edebilirim ki hafif acılar dışında iyiydim bebek gibi baktılar
1,512,325 soru
24,667,746 cevap
367,080 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın