Ben ilk doğumunu özelde sezeryan bir şekilde yaptım denizli denipol hastanesinde sana yemin edebilirim ki hafif acılar dışında iyiydim bebek gibi baktılar
1,512,338 soru
24,667,957 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın