Ben ilk doğumunu özelde sezeryan bir şekilde yaptım denizli denipol hastanesinde sana yemin edebilirim ki hafif acılar dışında iyiydim bebek gibi baktılar
1,512,350 soru
24,667,993 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın