Ben ilk doğumunu özelde sezeryan bir şekilde yaptım denizli denipol hastanesinde sana yemin edebilirim ki hafif acılar dışında iyiydim bebek gibi baktılar
1,512,332 soru
24,667,864 cevap
367,087 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın