Ben ilk doğumunu özelde sezeryan bir şekilde yaptım denizli denipol hastanesinde sana yemin edebilirim ki hafif acılar dışında iyiydim bebek gibi baktılar
1,512,316 soru
24,667,629 cevap
367,074 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın