Bende diyetteyim çok acıkıyorumnasıl bi diyet uyguluyorsun canım
Sana bisey diyim mi akşam 5 e kadsr istediğini ye tabi ama o kadsr da abartmadan
5 ten sonra sudan başka bisey yeme içme ben 3 gündür öyle yapıyorum her gün tartıda eksi görüyorum diyet yaparken bile böyle olmuyodu:)
1,512,638 soru
24,671,611 cevap
367,287 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın