Bende bebisime bunları aldım 38 TL ye geldi
Bende bu mağazadan kabak aldım kııız çok tatlılar ama benimki lokumluk değil
Güle güle kullan
1,512,796 soru
24,673,907 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın