Bende bebisime bunları aldım 38 TL ye geldi
Bende bu mağazadan kabak aldım kııız çok tatlılar ama benimki lokumluk değil
Güle güle kullan
1,512,826 soru
24,674,460 cevap
367,452 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın