Bende bebisime bunları aldım 38 TL ye geldi
Bende bu mağazadan kabak aldım kııız çok tatlılar ama benimki lokumluk değil
Güle güle kullan
1,512,787 soru
24,673,849 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın