Bende bebisime bunları aldım 38 TL ye geldi
Bende bu mağazadan kabak aldım kııız çok tatlılar ama benimki lokumluk değil
Güle güle kullan
1,512,813 soru
24,674,119 cevap
367,435 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın