dogum kontrol hapı kullanıyorum bitti 3 gün oldu adetim gelmedi normalde 2. Günün sabahı olurdum haplarimi hiç aksatmadım da çok korkuyorum sanki çizgi oluşmuş ama kaymış gibi
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın