dogum kontrol hapı kullanıyorum bitti 3 gün oldu adetim gelmedi normalde 2. Günün sabahı olurdum haplarimi hiç aksatmadım da çok korkuyorum sanki çizgi oluşmuş ama kaymış gibi
1,512,555 soru
24,670,766 cevap
367,239 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın