dogum kontrol hapı kullanıyorum bitti 3 gün oldu adetim gelmedi normalde 2. Günün sabahı olurdum haplarimi hiç aksatmadım da çok korkuyorum sanki çizgi oluşmuş ama kaymış gibi
1,512,562 soru
24,670,842 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın