dogum kontrol hapı kullanıyorum bitti 3 gün oldu adetim gelmedi normalde 2. Günün sabahı olurdum haplarimi hiç aksatmadım da çok korkuyorum sanki çizgi oluşmuş ama kaymış gibi
1,512,482 soru
24,669,843 cevap
367,195 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın