dogum kontrol hapı kullanıyorum bitti 3 gün oldu adetim gelmedi normalde 2. Günün sabahı olurdum haplarimi hiç aksatmadım da çok korkuyorum sanki çizgi oluşmuş ama kaymış gibi
1,512,558 soru
24,670,813 cevap
367,245 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın