Arkadaşlar 11 gunlukken bebeğimin göbek bağı düştü 3 gün geçti ama parça gitmedi neden gitmiyo acaba bilgisi olan yikamayada korkuyorum kalan parça gitmeden
1,512,571 soru
24,670,982 cevap
367,260 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın