Arkadaşlar 11 gunlukken bebeğimin göbek bağı düştü 3 gün geçti ama parça gitmedi neden gitmiyo acaba bilgisi olan yikamayada korkuyorum kalan parça gitmeden
1,512,568 soru
24,670,907 cevap
367,254 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın