Arkadaşlar 11 gunlukken bebeğimin göbek bağı düştü 3 gün geçti ama parça gitmedi neden gitmiyo acaba bilgisi olan yikamayada korkuyorum kalan parça gitmeden
1,512,582 soru
24,671,077 cevap
367,264 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın