Arkadaşlar 11 gunlukken bebeğimin göbek bağı düştü 3 gün geçti ama parça gitmedi neden gitmiyo acaba bilgisi olan yikamayada korkuyorum kalan parça gitmeden
1,512,558 soru
24,670,814 cevap
367,246 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın