Arabamız yok olsun istiyorum çok lazım oluyor ya
Ahh canım bziim varda noluyor balık içinde yokluk kayınpederimgilden çelebimgilden bize hiç uğramıyor araba güya köyün ağasıyız diye geçinirler mal varda harcayacak adam yok pintilikten taş yiyecekler
1,512,298 soru
24,667,297 cevap
367,059 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın