Arabamız yok olsun istiyorum çok lazım oluyor ya
Ahh canım bziim varda noluyor balık içinde yokluk kayınpederimgilden çelebimgilden bize hiç uğramıyor araba güya köyün ağasıyız diye geçinirler mal varda harcayacak adam yok pintilikten taş yiyecekler
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın