Arabamız yok olsun istiyorum çok lazım oluyor ya
Ahh canım bziim varda noluyor balık içinde yokluk kayınpederimgilden çelebimgilden bize hiç uğramıyor araba güya köyün ağasıyız diye geçinirler mal varda harcayacak adam yok pintilikten taş yiyecekler
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın