Arabamız yok olsun istiyorum çok lazım oluyor ya
Ahh canım bziim varda noluyor balık içinde yokluk kayınpederimgilden çelebimgilden bize hiç uğramıyor araba güya köyün ağasıyız diye geçinirler mal varda harcayacak adam yok pintilikten taş yiyecekler
1,512,222 soru
24,666,390 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın