foto yan oldu ama neyse yorumlara baktim aekadaslar can al demis ben cam elektrikli dokunmatik aldim cok pismanim.kesinlikle kullanisli degil
1,512,748 soru
24,673,338 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın