foto yan oldu ama neyse yorumlara baktim aekadaslar can al demis ben cam elektrikli dokunmatik aldim cok pismanim.kesinlikle kullanisli degil
1,512,747 soru
24,673,270 cevap
367,385 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın