foto yan oldu ama neyse yorumlara baktim aekadaslar can al demis ben cam elektrikli dokunmatik aldim cok pismanim.kesinlikle kullanisli degil
1,512,228 soru
24,666,573 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın