foto yan oldu ama neyse yorumlara baktim aekadaslar can al demis ben cam elektrikli dokunmatik aldim cok pismanim.kesinlikle kullanisli degil
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın